utorok 7. marca 2017

Myseľ je Váš najsilnejší nástroj

Milí čitatelia,
dnes v noci sa mi sníval zaujímavý sen. V ňom som plávala a keď som bola takmer pri kraji, v mysli som si predstavila, aké by to bolo, keby som mala na nohách lyžiarky. (To bol pravdepodobne dôsledok konca lyžiarskeho výcviku.) A hoci som na tých nohách nič nemala, nohy ma odrazu sťahovali na dno a ja som nemohla vyplávať na povrch.
Nemusela som sa vôbec zamýšľať nad tým, čo to znamenalo. Bolo mi to okamžite jasné.
Nie je to tak dávno, čo som si povedala, že prestanem negatívne myslieť, pretože každá jedna myšlienka, ktorú nemôžeme zaradiť medzi pozitívne, ma sťahuje so sebou hlbšie a hlbšie. Ako som čítala v jednom článku, nedá sa úplne zbaviť zlých myšlienok, no dajú sa obmedziť, ak svoju pozornosť zameriate na také, ktoré vám vykúzlia úsmev na tvári. A hoci sa nemálo ľudí ohradí tým, že je to nemožné, že sa to nedá, že zmeniť svoje myslenie je hlúposť...
Bla, bla...to je jediné, čo počujem, ak to niekto hovorí.
Pozrite sa na mňa. Mám pätnásť, väčšina detí v mojom veku ani nevie, čo je to motivácia, zaujímajú sa len o virtuálny svet hier, o sociálne siete, prípadne o opačné pohlavie a každú chvíľu sa trápia niečím iným. A pozrite sa na mňa. Píšem motivačný článok, zbavujem sa závislosti na facebooku a každý deň sa rozvíjam stále viac a viac.
Rozhodla som sa totiž netrápiť sa bežnými problémami, neísť s davom, byť iná... Z toho slova má mnoho ľudí strach, pretože by to znamenalo vzoprieť sa spoločnosti a ísť proti prúdu. A čo ak by z toho vznikli reči, čo ak by na mňa mali odrazu ľudia zlý názor? Spoznávate sa v tejto vete? Ak áno, je čas čo najskôr túto myšlienku vyhnať z hlavy, ako aj všetky ostatné, ktoré Vám nedajú spávať.
Isteže to nebude ľahké. Ale stačí, ak sa každý deň zbavíte aspoň jednej. Ako? Tým, že ju nahradíte nejakou krásnou. Skúste zhromaždiť čo najviac krásnych spomienok. Pomôže Vám v tom napríklad fotoalbum. :)
Stačí, že to urobíte raz, možno si trochu poplačete od dojatia, aké to boli krásne časy. Ak to tak bude, nie je to zlé. Naopak! Ak sa budete držať myšlienky, že takto to ešte bude, že budete šťastní, ako vtedy, naozaj budete. Nevzdávajte zmenu myslenia. V žiadnom prípade.
Držím Vám palce a ďakujem za prečítanie článku.
Vaša Kery. :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára