nedeľa 26. marca 2017

Sebavedomie - najväčší kameň úrazu

Zdravím Vás, moji drahí čitatelia.
Len včera som si písala so svojou kamarátkou, ktorej sa páči jeden chlapec. Ale samozrejme tu padli vety ako: "Ako by som sa mu mohla páčiť, pozri na mňa - som ako šedá myška, nemám čím zaujať. Ničím nevynikám."
Opak bol však pravdou, pretože toho chlapca veľmi dobre poznám a chcela som vedieť, ako vníma on ju. Opýtala som sa ho na to a on povedal, že je nádherná.
Čo chcem týmto povedať? Ako už z názvu vyplýva, veľmi veľa ľudí má problém so sebavedomím. Nedôverujú si dostatočne, vnímajú seba samého ako niekoho odlišného, akoby všetci okolo boli dokonalí, ale oni nie. Akoby boli všetci niečím výnimoční, ale oni nie, akoby každý na svete bol niečím lepší.
Ale viete čo? Nie je to tak. Je to chyba myslieť si to, pretože každý - nezáleží na veku, náboženstve, rase - je niečím úžasný. Každý je niečím výnimočný, svojim spôsobom perfektný a nenahraditeľný. Nikdy na to nezabúdajte. V každej zlej situácii si na to spomeňte. Túto vetu si zafixujte do pamäti a za žiadnych okolností nedovoľte, aby ju nahradila akákoľvek negatívna myšlienka.
Pretože Vaša sila je vo Vašej mysli. Ak vstanete a hneď ráno sa presvedčíte, že vy ste výnimočná a dokonalá osoba, Váš deň bude už v tú sekundu oveľa lepší. Skúste to, doprajte si trochu sebeckosti, povedzte si, že dnes budete tou najlepšou osobou, aká sa vo Vás skrýva. Že dnes objavíte svoj talent, bude sa Vám dariť. Dajte každému dňu možnosť stať sa najlepším dňom vo svojom živote.
Vo Vašom živote sa deje to, čo si priťahujete. Priťahujete si to, do čoho sústredíte energiu. A energiu sústredíte do toho, na čo intenzívne myslíte. A na čo myslíte vy?
Čokoľvek sa Vám premieta mysľou, má na Vás istý vplyv. Nemusím tu snáď písať, že každý už pozná, čo mu spôsobuje radosť a čo naopak smútok a teda, že by sa mal zamerať na tie myšlienky, ktoré so sebou nesú pozitívnu energiu.
Mali by ste sa snažiť obmedziť všetky zlé myšlienky. Vždy, keď si spomeniete na niečo zlé, začnite myslieť na niečo, čo Vám vždy vykúzli úsmev. Urobte to párkrát a uvidíte, že potom to už pôjde samo. Takto sa postupne zbavíte tej buriny vo Vašej mysli a potom ostanú už len krásne a farebné kvety.
A hlavne, dôverujte si. Nikdy nedovoľte vete "Ja to nedokážem!", aby Vás ovládla. Pretože vy na to máte! Vy to dokážete, pretože ste úžasný/á!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára